Thursday, March 13, 2008

ePiSoDe#4

Kepala otak aku betul2 serabut la. Tadi adalah mintak beberapa pendapat dari ofismate aku, jawapan yang keluar adalah jawapan yang biasa di dengar lupakan, cari boy baru la apa la. (Kalau aku bunuh dia leh x hehehe...). Setelah aku tahu dia ada penganti aku (x sampai beberapa minggu jer pun dan aku pasti tah apa benda yang dia citer kat awek baru dia tu pasal aku mesti dia akta aku yang tinggal kan dia macam yang dia cakap pada girl yang pernah ada affair ngan dia. Bila ada masa aku citer sume), aku wat drastik action, aku tanya sorang mamat ni yang dah dekat 2 tahun ngorat aku, nak x aku ni jadi awek die. Aku terlalu kecewa sebenar nye, nampak sangat ex aku tu x sayang langsung kat aku, dia nak mempergunakan aku untuk kesenangan dia saja. So dalam 5 tahun perhubungan kami tu apa yang aku nampak adalah kepura-puraan semata-mata kah????Anyway member tu syok la ulam dicita dah dapat, tapi nasib baik la juga dia ni memahami, dia kata slow2 dulu, dia tahu aku cakap macam tu sebab terlalu ingin hilang kan kesakitan hati aku. Dia memang sempoi, memang sekepala ngan aku la. Leh ker dia jadi pakwe aku????? Kata2 dia membuat aku terpikir, aku kena lupakan ex dengan usaha aku sendiri bukan dengan melibat kan orang lain. Aku pun x nak mempergunakan dia. Kalau betul2 aku nak dia jadi pakwe aku aku kena betul suka kat dia, bukan la sebab lain.

2 comments:

Aku Bukan Bidadari said...

kalau ada masa YM : ayzan_ctm
kita citer banyak..
pesan tiara, cari orang yang sayang kita, pasti kita akan bahagia selamanya

Fairuz said...

ym me gak. hehe