Tuesday, March 18, 2008

ePiSoDe#5

Confirm his status is now "in relations" with of course not me. Oooohhhh.....how easy for him. Sakit nyer hati ku ini.... Dah la ku moody disebab kan kedatangan bulan berwarna merah, balik kerja baring n hanya membasah kan bantal sahaja tapi bukan ngan air liur ok. Terasa macam hidup aku ni huru-hara sungguh, citer cinta aku pun huru-hara. Terpikir apa kan jadi pada aku lagi 2 tahun dari sekarang andai aku terserempak dengan dia. Siapa di sisi dia, bagaimana rupa dia, apa status dia time tu dan siapa pula di sisi aku, bagaimana rupa aku, n apa status aku time tu n paling penting sapa yang paling berjaya time tu aku atau dia???? Terasa macam nak balas dendam tapi aku sedar dendam x akan bawa aku kemana.

1 comment:

Aku Bukan Bidadari said...

ya ya dendam tak akan bagi apa2, tapi anggap saja pengalaman pahit itu guru yang paling terbaik..