Wednesday, April 23, 2008

ePiSoDe#10 Kehilangan

Oooo....
Aku telah patah kaki
Kaki aku telah patah
Aku x bleh berjalan lagi dah
Aku x bleh jumpa membe2 aku lagi dah
X bleh melawat kawan2 aku lagi dah
Marah sangat2 marah
Kaki aku patah
Bukan terpatah tapi telah di patah kan

Ooooo....
Mengapa jadi begini
Aku mahu berjalan
Aku mahu merayap
Aku mahu realease tension

Oooo....
Kenapa wahai management
Kenapa korang blok internet uuuuuu.....
Kenapa la patah kan kaki aku uuuuu......

p/s: Eeeeerrrrkkkk..........

5 comments:

Fairuz said...

mari subskraib meksis/celcom berukband. bawak je g opis and pakai berukband tu. ;)

zaidi said...

thehehe..ko ni ade bukak web yg bukan2 x?..

Yazid Husain said...

aq patahkaki apabila keta tiada n kena anatar workshop

zaidi said...

kami ada amik gambar dalam air..http://kelabkembaraserdang.blogspot.com

Jorji said...

patah sayap terbang jua....pegi CC!
huuhuhu..