Sunday, July 6, 2008

ePisOdE#14

Aku malas nak citer panjang2 nak tunjuk gambar jer hehehehe... Last sunday date ngan kawan lama aku syahren gi taman beruk aka botanical garden aka kebun bunga wooohhooo....banyak betul nama nyer. Bukan apa nak tayang aku yg dah gak kurus sikit hehehehe...


Serius cantik tempat die bersih jer


Ok, x la kurus sangat


Kenapa tempat ni di panggil taman beruk sebab banyak beruk2


Oleh kerana aku x berani nak dekat tangkap jauh cukup la (takut dia rampas beg aku)


Beruk lagi


Mamat yang suka menayang kan kemachoan dia hehehe..


Mamat skema hehehe..


Oooo...sangat2 la ayu heheehe...prasan sendiri


Layan betul la datang sini aman damai jer


Lily pond (mana lily nyer???)

Realise tension


Hijau yang mendamai kan


Hehehehe...


Ok x???


He is one of my close friend


Mamat ni baru putus cinta jumpa jer citer pasal ex dia jumpa jer
citer pasal ex dia (sayang lagi tu)

Pas gi taman beruk aka botanical garden aka kebun bunga kami ke batu feringgi plak layan matahari terbenam


p/s: Kepada sahabat ku ini sabar jer aku mengerti aku pun dalam situasi yg sama. tapi syok la kuar ngan ko nnti kita kuar lagi yer ko blanje aku lagi hehe...



2 comments:

zaidi said...

ohohohoh..ko kuar ngan skandal eehh setelah slim..

sTefEnO said...

Mau tau la ramai ooo....skandal aku hehehe...