Tuesday, June 24, 2008

ePisOdE#13

Last night i do spring cleaning. Notice a few letter from MAFA when he was on training at Johore (that will be 3 years ago i think). And also a picture of me with him since our 1st date.

Junk stuff (sekarang la dulu x)

Bila baca surat tu ayat-ayat dia sume nyer cair la... X la jiwang sangat tapi mampu la wat aku stay tunggu dia selama 4 bulan dia training. At that time aku x mengharap sangat kat dia tapi dia yang minta aku tunggu dia n dia akan setia ngan aku. Pergghhh...bila ingat balik hehehehe....sungguh la aku rasa aku ni bodoh sangat2 sekarang.

Anyway aku kutip sume gambar yang ada aku n dia atau dia sorang saje aku kumpul n simpan dalam satu envelope n letak dalam kotak pas tu jadi barang sejarah la dalam stor di bawah tangga rumah.

Kenapa aku x buang jer sume harta benda dia bagi kat aku????

Aku nak harta yang dah jadi x berharga ni sebagai ingatan utk aku. Never trust a guy 100%. Cinta x kan jadi tanpa restu mak bapak x kira la macam mana pun.

We both on graduation day. (those sweet days)

Harap2 pas aku simpan sume benda ni dia dah x muncul la dalam mimpi aku. Beberapa menjak ni dia slalu muncul dalam mimpi aku tapi dia x jadi watak utama slalu jadi pemerhati. Tah apa makna nye dia muncul. Tapi maybe sebagai petanda, beberapa hari pas aku mimpi dia awal bulan lepas dia call aku tanya kabar. Apa kejadah dia tepon aku. Dia tanya sepatah aku pun jawab sepatah. Hati aku bergetar sebenar nyer, kenapa tepon aku di waktu aku sedang berusaha nak lupa kan dia. Dia cakap dia masih anggap aku sebagai kawan dia. Kalo anggap aku kawan dia kenapa x tanya kabar dari dulu. X care dari dulu macam mana aku wat ngan saha dulu. Tu baru tau ikhlas atau x. Ni time gaduh ngan awek Perlis dia baru nak cari aku. Sakit hati aku or maybe aku masih menaruh hati. Aku tau apa pun aku x akan balik kat dia semula. Jodoh kami dah putus n he is a jerk. I dont go with a jerk. Tapi sejak dia call aku jadi x tenteram. Dan semalam aku harap bila aku simpan sume benda tu dia x akan ganggu aku baik dari segi zahir atau batin. Dan alhamdullih dia x muncul dalam mimpi aku semalam seperti selalu. Patut kah aku wat kubur jer untuk barang2 tu yer pas tu wat tanda R.I.P (rest in peace) atau S.I.H (stay in hell) hahahha....
Hati yang pecah atau di pecah kan.....
Last sunday gi tengok kung fu panda. Dah bejanji ngan faris nak bawak di pi. Jumpa aku jer tanya pasal kungfu panda. Kemaruk sangat, btw aku pun memang nak tengok gak hehehe...(minah katun). Best citer ni. X rugi duit pun, paling berharga bila dapat tengok faris n fit gelak.


Faris di kepit oleh mak cik

Kuar2 wayang straight jer jalan dia gi tempat game

Paling minat game kereta padahal x reti main pun

Dah jom balik makcik ngantuk dah ni

p/s: HAPPY BIRTHDAY to abg sam one of my closes freind. Sory a bit late, i didnt forget your birthday like every year it just i am a bit bz hehehe...Love u so much. Thanks 4 everything that u have done 4 me and that shoulder that u always lend to me.

1 comment:

zaidi said...

hmm..untuk hilangkan ingatan kat x-boy ko tu, elok lumatkan daun serai dan selitkan kat celah kaki semasa tido...thehehehe