Wednesday, December 10, 2008

ePiSoDe#40 Done....


2 perkara dari 3 perkara yg wajib dah aku wat. Tinggal satu jer lagi. Still x tau nak pilih laptop mana yang sesuai ngan keperluan n budget aku. Confuse...confuse..

Seterusnya...dah ada 2 comitment so sesak jgk la aku jawab nyer. Hope still have time for my self.

Ada member aku ajak bisnes jual lampu, tapi sistem dia pelik. Check punya check it a scam macm MLM sistem piramid nyer tapi berlindung di belakang lampu, ceh...aku rasa membe aku tu pun kena tipu tp x tau nak cakap macam mana sebab dia memang ego nak mampus. So aku bagi hint sikit jer la kat ko pandai2 la ko nak korek yer.

Ada satu member aku cakap aku ni banyak pakwe. Kawan2 gelak ketawa tu pun di kira pakwe ker???

3 comments:

Jorji said...

i ada kenal sorang minah yg mana asal laki tu pernah keluar dgn dia sekali dan ada skit kiut,dia terus ngaku kat orang yg mamat tu pernah ada affair dgn dia..

kalau buruk,keluar banyak kali pun dia tak ngaku ada affair lak.

kesian.

Yazid Husain said...

wah mau angkat laptop

mlm menyorok dibelakang lampu. jual lampu sape mau beli eh

ada jual lampu eco green

sTefEnO said...

bpak lyla: Ko nak cakap aku cute eehh...hehehe...

Yazid: Ni lampu aroma terapi. Berbaloi kah kalo harga ribu2..x berbaloi.